.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديت ترافيك نوروزي در جاده‌هاي گيلان

رئيس پليس راه گيلان از محدوديت ترافيك نوروزي در آزادراه‌، بزرگراه‌ و جاده‌هاي اين استان خبر داد.

غلامرضا سيري با اشاره به فرارسيدن تعطيلات نوروزي و آغاز سفرهاي نوروزي به گيلان اظهار داشت: با توجه به آغاز نوروز و حجم فزآينده سفرها در تعطيلات سال نو از هم‌اكنون پيش‌بيني‌هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته است.

وي با بيان اينكه طرح نوروزي از 25 اسفند جاري در گيلان آغاز شده است، افزود: اين طرح تا پايان 14 فروردين سال 90 ادامه دارد.

رئيس پليس راه گيلان با اشاره به اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي در جاده‌هاي گيلان خاطرنشان كرد: به دليل افزايش حجم سفر در اين استان و به منظور افزايش ظرفيت تردد محورهاي مواصلاتي استان و نيز ارتقاي ضريب ايمني و ايجاد كشش و روان بودن ترافيك، محدوديت‌هاي ترافيكي در جاده‌هاي استان اجرا مي‌شود.

وي ادامه داد: طبق اين امر، عبور و مرور انواع موتورسيكلت در مدت ايام اجراي طرح نوروزي در آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌هاي اصلي برون شهري ممنوع است.

سيري با اشاره به ممنوعيت ديگر وسايل نقليه در جاده‌هاي استان بيان داشت: تردد انواع تريلي، كاميون و كاميونت در آزادراه رشت ـ قزوين و بلعكس كماكان ممنوع است.

وي اضافه كرد: همچنين تردد انواع تريلي و كاميون به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 امشب تا ساعت يك بامداد روز چهارشنبه سوم فروردين ممنوع است.

رئيس پليس راه گيلان افزود: تردد انواع تريلي و كاميون از ساعت 12 روز پنجشنبه چهارم فروردين تا ساعت يك بامداد روز شنبه ششم فروردين و همچنين از ساعت 12 روز پنجشنبه چهارم فروردين تا ساعت 12 روز يكشنبه 14 فروردين ماه از قزوين به رشت و بالعكس ممنوع است.

وي با تاكيد بر ضرورت رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در جاده‌هاي استان خاطرنشان كرد: از تمام رانندگان به ويژه رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و كالا مي‌خواهيم با اطلاع از رعايت محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي اعمال شده، ضمن احترام به قانون، نظم و امنيت جاده‌ها و حقوق ديگر شهروندان، از اتلاف وقت و زمان جلوگيري كنند.

سيري پرهيز از شتاب به هنگام رانندگي، توجه به سرعت مطمئنه و خودداري از سبقت و سرعت غيرمجاز را مورد تاكيد رانندگان قرار داد و اظهار داشت: رانندگان با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي سفر خوش و به ياد ماندني را براي خود و خانواده‌ها‌يشان رقم بزنند.

وي با تصريح بر اينكه رانندگان با حالت خواب‌آلودگي و خستگي رانندگي نكنند، افزود: بيشترين عامل تصادفات مرگبار ناشي از خواب‌آلودگي رانندگان است بنابراين توصيه مي‌شود رانندگان در طول مسافت سفر حتما چند دقيقه‌اي را استراحت كرده و با حالت شادابي و نشاط اقدام به رانندگي كنند.

رئيس پليس راه گيلان اظهار داشت: سفر، تنها رانندگي يكنواخت نيست بلكه در طول مسير زيبايي‌هاي خدادادي طبيعت وجود دارد كه مي‌توانند با لحظه‌اي درنگ از آنها استفاده كرده و لذت ببرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.